THE ICON, který se nachází na jednom z nejatraktivnějších míst ve Vídni, přináší do života futuristickou městskou kancelářskou kulturu: blízko centra města, vysoce kvalitní, orientovaný na budoucnost a s přímým přístupem na vídeňský Hauptbahnhof se všemi jeho dopravními a infrastrukturními výhodami . THE ICON je vstěžejní budovou Allianz a jejím nejmodernějším zařízením na celém světě a nabízí prémiové kancelářské prostory vedle fitness, maloobchodu a různých možností stravování.
Komplex se skládá ze tří ultramoderních kancelářských věží spojených obchodem/atriem, s nájemci zahrnujícími finanční služby, daňové poradenství a IT řešení až po farmaceutický sektor. V blízké budoucnosti budou na jeho půdě pracovat dokonce i členové Evropského parlamentu. V současné době v rámci THE ICON působí 25 nájemců, což má za následek celkem přibližně 2 500 - 2 800 zaměstnanců.
Jaký dopad měl COVID-19 na vaši komunitu a způsoby, jak využívají Spaceflow?
Zpočátku jsme zaznamenali pokles počtu aktivních uživatelů v aplikaci Spaceflow a celková angažovanost v komunitě byla nižší. Věříme, že to bylo způsobeno počátečním šokem z pandemie a nevyhnutelným narušením, když se lidé pokoušeli připravit nový způsob života, včetně změny jejich každodenních pracovních návyků.
Zjistili jsme, že opatření ve společnosti, jako je udržování dostatečné vzdálenosti mezi společnostmi, implementace jednosměrných systémů v jídelně, výtahů a napříč komunálními oblastmi, pomohly zaměstnancům cítit se v prostorách bezpečněji a tato opatření jsou silně respektována.
Díky použití Spaceflow byly všechny informace související s COVID-19 snadno sdělovány, což zajišťovalo, že komunita THE ICON byla průběžně informována o změnách provedených za účelem udržení zásobování budov při nízkém využití kanceláře, vodních bodech, nastavení ventilace a dalších.
Roušky se staly součástí našeho každodenního života. Proto komunitní tým Spaceflow uspořádal soutěž pro komunitu v budově THE ICON, aby předvedl své nejkreativnější roušky. To je jen jeden příklad zábavné komunitní aktivity v těchto nepříjemných dobách.
Jak vás Spaceflow podporuje při budování vaší komunity?
Jednou z našich oblíbených funkcí ve službě Spaceflow je funkce chatu, protože nabízí velkou rychlost a flexibilitu, aby vyhovovala dotazům nájemců a reagovala na ně. Vzhledem k tomu, že tento typ interakce je velmi odzbrojující, umožňuje nám také pomáhat naší komunitě stále osobnějším způsobem. Když se ptají naší komunity na jejich oblíbenou funkci Spaceflow, často zmiňují možnost přijímat rychlá oznámení o budově s aktualizacemi zveřejněnými přímo na informačním kanálu. Díky okamžitým příspěvkům a hlasování se neztratí žádné informace a veškeré důležité změny nebo aktualizace se okamžitě přenesou do zbylé části komunity.
Během počátečního vypuknutí COVID-19 poskytl Spaceflow podporu při integraci senzorů v naší jídelně, což umožnilo nájemcům zkontrolovat kapacitu místnosti v reálném čase před jejich návštěvou. Tímto způsobem byla sociální distanční opatření neporušená a efektivní po celou dobu.
Markus Jancik, správa nemovitostí, THE ICON VIENNA, Strabag
Zdroj:// Spaceflow