„V posledních letech jsme se strategicky zaměřili na dynamický růst, investice do nových lokací a rozšiřování našeho portfolia. To nám umožnilo zásadně posílit naši pozici v Evropě. Za ocenění vděčíme především našemu skvělému týmu, jehož hlavním cílem je plnit přání našich zákazníků a místních komunit, ve kterých stojí naše parky. Dvě stovky expertů kladou důraz na to, aby plnili dané sliby, ať už se týkají kvality logistických nemovitostí nebo zákaznického servisu od A do Z s lidskou tváří. Tato ocenění jsou důkazem, že řadu věcí děláme správně a můžeme za to na sebe být patřičně hrdí,“ říká Sönke Kewitz, ředitel P3 Logistic Parks v Německu.
European Real Estate Brand Institute každoročně uděluje ocenění REAL ESTATE BRAND AWARD těm nejsilnějším značkám na evropském realitním trhu za jejich úspěchy na poli brand managementu a positioningu. Expertní názor více než 109 tisíc odborníků, kteří hodnotí 1 400 značek ze 45 evropských trhů, slouží berlínskému institutu jako základ pro nejprestižnější studii Real Estate Brand Value, která byla letos publikována už potřinácté.
P3 – Real Estate Brand Award – Strongest Brand Growth
„Jménem European Real Estate Brand Institute bych chtěl společností P3 Logistic Parks k tomuto ocenění pogratulovat. Zvýšit výkonnost značky napříč všemi hodnocenými kritérii je skutečný úspěch,“ říká Harald Steiner, CEO European Real Estate Brand Institute.
Letošním galavečerem předávání cen pro nejsilnější značky provázela televizní moderátorka Barbara Schoenebergerová a Harald Steiner. Událost s mottem “Disruption meets Resilience” se zaměřila na hnací ukazatele daného odvětví – employer branding, ESG a odolnost a řízení digitálního marketingu.
Zdroj:// Retrend