„Itálie je pro nás prvním krokem na západ a současně do jiného kulturního i ekonomického prostředí. Zákazníci jsou tu zvyklí nakupovat online a zejména v našem segmentu i více a častěji než u nás v České republice. Služby, které nabízíme, jsou pro italské zákazníky klíčové, zejména co se týče bezpečných plateb, záruky na zboží či rychlého dodání,“ komentuje expanzi Pavel Vopařil, CEO Bonami.
V šedesátimilionové Itálii je nyní zhruba 20 milionů lidí nakupujících online a jejich počet i celkové tržby e-commerce neustále rostou. Relativně malý počet e-shopů a současně nejrychleji rostoucí e-commerce v Evropě i obliba segmentu vybavení do domácnost mají pro Bonami znamenat dobrou startovní pozicí na novém trhu.
V Itálii bude Bonami následovat svůj obvyklý model, tedy obsluhu zákazníků z centrálního skladu v Jenči u Prahy za využití lokálních přepravců včetně BRT, Invio a dalších partnerů pro odlehlejší části Itálie, se kterými zásilku doručí už od dvou dnů. Dalším krokem bude rozšíření distribuční sítě o odběrná místa, boxy společnosti BRT nebo doručení na adresu prostřednictvím dopravce GLS. Kamenné prodejny či vlastní doprava budou následovat v závislosti na poptávce.
Aktuálně Bonami provozuje své služby kromě České republiky také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Chorvatsku, Slovinsku, Litvě, Lotyšsku, Estonsku a nejnověji tedy i v Itálii.