1. Dobře navržené a informativní webové stránky
Všichni potenciální zákazníci by měli být schopni snadno procházet aktualizovanými nemovitostmi, které jsou zveřejněné ve vybrané oblasti na vašem webu, a měla by jim být nabídnuta možnost ponechání svého kontaktu pro získání více užitečných informací.
Mezi další důležité prvky, které je třeba uvést na efektivním webu generujícím potenciální zákazníky, patří stránka pracovníků, reference, stránka blogu a zpráv, ikony sociálních médií.
2. Tvorba hodnotného obsahu
Chcete-li, aby váš web navštěvovalo více lidí a generoval více potenciálních zákazníků, vytvořte více obsahu. Psaní užitečných příspěvků na blogu, nabízení a sdílení užitečných zdrojů a informací vás mohou v očích potenciálních zákazníků umístit jako zdroj informací a realitních služeb.
3. Optimalizace webu
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je jednou z nejsilnějších marketingových strategií, které zvyšují návštěvnost na vašem webu. Může zvýšit jak kvalitu, tak kvantitu návštěvnosti vášeho webu, a generovat motivované potenciální zákazníky. Kvalitní obsah optimalizovaný podle konkrétních klíčových slov je pro dobré SEO zásadní.
4. Online reklama
Generování pasivní organické návštěvnosti vášeho webu pomocí SEO je spíše o dlouhodobé strategii, ale pokud potřebujete rychlejší zveřejnění, aby vás kupující a prodejci domů viděli na samém vrcholu stránek s výsledky vyhledávačů, měli byste zvážit placené zvýraznění ve vyhledávači. Google Ads by pravděpodobně byla první možnost, protože Google je zdaleka nejoblíbenější mezi dostupnými vyhledávači.
Kromě vyhledávačů byste se měli podívat také na reklamu na sociálních médiích.
5. Využití sociálních médií
Zatímco na Instagramu a Twitteru můžete přilákat hodně návštěvnoti, na LinkedIn cílíte na profesionálnější publikum.
Facebook je největší platformou sociálních sítí, kterou můžete použít ke zvýšení povědomí o své značce. Umožňuje vám vytvořit místní skupinu pro vaši společnost, zůstat ve spojení se svými klienty a oslovit nové. S reklamami na Facebooku můžete lépe cílit na stávající potenciální zákazníky.
6. Blogování
Zveřejněním mimořádně dobrého obsahu o relevantních tématech a trendech v oblasti nemovitostí a jeho kombinací s efektivní propagací na sociálních médiích můžete pomocí svého blogu prosadit se jako odborník v oboru. A kupci a prodejci domů rádi spolupracují se znalými obchodníky.
7. Tvorba video obsahu
Videoobsah je efektivní pro každé odvětví, ale je obzvláště důležité v obchodě s nemovitostmi, kde kupující domů musí před zakoupením vidět nemovitosti.
Videa jsou také skvělým způsobem, jak přizpůsobit svůj obsah, lze je snadno sdílet a rozšířit tak povědomí o značce.
8. Využijte pozitivní příběhy klientů
Nechat své klienty mluvit o vaší práci je skvělý způsob, jak si vybudovat a zlepšit svou reputaci. Najděte klienty, kteří jsou ochotni podělit se o své pozitivní zkušenosti, a zveřejněte jejich reference na svém webu.
Dále požádejte klienty o doporučení a povzbuďte je, aby šířili slovo tím, že je zahrnete do svých programů doporučení.
9. Používání stránek pro generování potenciálních zákazníků CRE
Webové stránky generující potenciální zákazníky v oblasti nemovitostí mohou být neocenitelným nástrojem pro realitní kanceláře, které chtějí přilákat a převést kvalifikované potenciální zákazníky. Existuje řada dostupných online platforem, které je třeba před zkoumáním investic na základě návratnosti investic, kvality potenciálních zákazníků a zákaznických služeb, začněte zde www.officerentinfo.com
Statistiky pro generování více potenciálních zákazníků CRE
Pokud vám chybí platforma typu „vše v jednom“, podívejte se na www.onlinerealassets.com na nástroje používané předními developery nemovitostí a pronajímateli k podpoře jejich marketingu.
Pro další aktualizace, jako je tato, a budoucí pokrytí nástrojů v odvětví CRE a dalších informací o zprostředkování, se přihlaste k odběru našeho blogu.